dimarts, 10 de setembre del 2013

La secció de bàsquet del Club present als Jocs Acedyr com a local


Les Naus del Club Natació Sabadell seran un dels escenaris dels Jocs
Els nostres equips cadets viuran un cap de setmana
intens de la mà dels Jocs Acedyr
Esportius Acedyr
(Asociación de Clubes y Entidades Deportivas y Recreativas) en les que el nostre Club exerceix com a amfitrió amb la disputa de competicions de futbol, waterpolo, natació, pàdel, tennis i també bàsquet. Les anteriors seus d'aquests jocs intercomunitaris van ser Saragossa, Terrassa, Pamplona, Lugo i Madrid.
Els nostres equips que ens representaran seran el cadet femení entrenat per Paco Rodríguez i el cadet masculí dirigit per l'Edu Arizmendi que s'enfrontaran als equips del C.N. Terrassa, E.M. El Olivar (Saragossa) i Stadium Casablanca (Saragossa).

El torneig, que s'iniciarà dissabte al matí, clourà el diumenge al migdia amb un dinar de germanor entre els equips participants. Els horaris dels partits seran els següents:

DISSABTE 14 DE SETEMBRE
  • 10.30: CN SABADELL - EM EL OLIVAR (FEMENÍ) i CN TERRASSA - STADIUM CASABLANCA (MASCULÍ)
  • 11.45: CN TERRASSA - STADIUM CASABLANCA (FEMENÍ) i CN SABADELL  - EM EL OLIVAR (MASCULÍ)
  • 13.00: STADIUM CASABLANCA - EM EL OLIVAR (MASCULÍ) i CN SABADELL - CN TERRASSA (FEMENÍ)
  • 16.30: STADIUM CASABLANCA - EM EL OLIVAR (FEMENÍ) i CN SABADELL - CN TERRASSA (MASCULÍ)
  • 17.45: STADIUM CASABLANCA - CN SABADELL (MASCULÍ) i EM EL OLIVAR - CN TERRASSA (MASCULÍ)
  • 19.00: EM EL OLIVAR - CN TERRASSA (FEMENÍ) i STADIUM CASABLANCA - CN SABADELL (FEMENÍ)
DIUMENGE 15 DE SETEMBRE
  • 10.30: FINAL FEMENINA i 3R-4T LLOC FEMENÍ
  • 12.00: FINAL MASCULINA i 3R-4T LLOC MASCULÍ
Us convidem a tots a assistir-hi!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.